Åt Samma Håll

"There is a problem with your sound card" Jag blir så trött! När datorn säger detta så går det inte att spela musik på datorn.. Tröttsamt!
Idag har det varit så varmt, eller fuktigt rättare sagt och eftersom det är så fuktig blir det automatiskt outhärdligt. Hoppas på lite regn imon så det fuktiga försvinner.

Föresten om lite mer än en timme flyger min bästaste vän till London för att vara au pair där ett år. Jag håller tummarna för henne att allt kommer gå bra på flyget! Och inte nog med det på onsdag flyger min underbara vän Amanda till England för att också vara au pair ett år. Och nästa vecka är det Linneas tur att flyga till Italien.
Galet! Alla bara åker iväg nu och jag är här och ni är där. Haha, men om ett år ses vi ju igen!


Amanda, jag och Lollo.

Puss och Kram<3


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hejsan :) ! skulle du kunna vara supersnäll och slänga in en liten röst på mig här? Tar bara 2 sekunden. Vore så otroligt snällt :)



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand <3

2010-08-17 @ 07:10:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0