Två Månader

Jag har varit i USA två månader nu. Galet! Tiden har gått så fort, är det verkligen två månader sen jag lämnade svensk mark? Känns helt sjukt. Jag hoppas det kommer gå snabbt nu, har många saker att se fram emot. Bla L.A i slutet av augusti, Kalifornien i Oktober och besök från Sverige i November.
Sen kanske det blir New York under nyår :).

Det blev ugnspannkaka till mötet. Den blev okej, inte jättelyckad men men.
Ikväll blir det att träffa tjejorna för att käka middag på något pastaställe, så det blir kul :). Vi ska diskutera L.A trippen också. Förhoppningsvis har någon fått låna bilen så vi kan bila ner, hade varit så kul. Det är också det billigaste sättet. Det tar ca 6 timmar att åka till L.A. Men med roliga människor och grym musik kommer det gå snabbt!

Nu ska jag försöka mig på en promenad i den 42 gradiga värmen... Får se om jag svettas bort eller inte.

Puss och Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0