TAGGAD!

Just nu är jag grymt taggad inför L.A! Ska bara jobba 4 dagar och sen på fredag drar vi! Wohooo.
Vi ska bo på Youth Hostel som ligger i Downtown Hollywood. Detta hostel ligger också mittemot Kodak Theatre, så om man har tur kanske det är någon gala just då så man får se några kändisar.
Annars har denna helgen inte bjudit på så mycket, men har ändå gått fort. Min värdmamma kom på hur man skulle göra mjölkfrigrädde. Smakade faktiskt helt okej, det närmaste gräddliknade jag har smakat!

Ikväll ska jag till Starbucks för att säga hejdå till Suvi som åker hem imon. Men nu ska jag ut och sola!

Pusss på er<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur solar man i 40 gradig värme?

2010-08-23 @ 17:13:13
Postat av: Remymariann

Hi, very nice site! Good luck!

2011-02-25 @ 09:18:20
URL: http://remymariann.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0