Step Up!

Vi har fullt hus denna veckan. Min hostmums bror, syster och hennes mamma är här och hälsar på. Men det är bara kul tycker jag, än sålänge ivarjefall! Haha.
Var på bio och kollade på step up 3D, var en riktigt bra film. Men jag älskar ju sådana filmer och när jag ser dom önskade jag att jag kunde dansa. Men nej nu är det ju så att jag inte alls kan dansa, så jag får nöja mig med att vara biopublik. Har den haft premiär i Sverige än? Anyway här får ni trailern:




Time to go. See you later Dudes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att se den filmen...faktiskt! Om du drömmer om att kunna dansa kan jag drömma om att jag var yngre...

2010-08-09 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0