Scary

För några helger sen åkte jag ju upp till staden Page för att se Antalope Canyon. Men när vi kom dit var den stängd för det hade regnat så det var översvämmning. Idag fick jag veta att 5 personer dog den helgen, samma helg som när vi var där. Helt sjukt! Glad att det inte var vi lixsom...

Idag har jag varit på Sarahs hejdåparty och det var såklart sorligt att säga hejdå. Tråkigt att jag bara fick vara med henne i 3 veckor. Men det finns ju internet med facebook och mejl och allt sånt :).
Klockan är snart 23.00 här, jag som tänkte lägga mig tidigt idag... Hrm gick ju bra med det. Aja får la lägga mig tidigt imon istället! Haha.

Puss och Kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är vi med

2010-08-12 @ 08:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0