Road Trip

Helgen var Awesome! Vi var 3 tyskar, en amerikan och jag som körde upp till staden Page som ligger 5 timmar från Phoenix. Tanken var att vi skulle se Antalope Canyon som är typ en grotta som man går in i. Vi hade riktigt kul i bilen påväg upp och det kändes kortare än 5 timmar. När vi kom upp till Page så sa dom att Antalope Canyon var stängd p.g.a för mycket regn. Och det skulle vara stängd lördag-söndag, dagarna när vi var där.. Men som tur var fanns det en sjö och vädret var supernice så vi åkte till en strand där och hade det mysigt. På stranden träffade vi några killar från Schweiz som reste runt i USA så vi spenderade hela kvällen/natten med dom. Vi träffade massa random folk, spelade fotboll och vollyboll i en park och hade det allmänt kul!

Jag hoppas att det kommer bli fler sådana här helger, detta var verkligen inte min sista road trip! Jag skulle vilja göra detta varenda helg, det hade varit Awesome!


Resan startar




Motellet


Den "snygga" inburade poolen. Haha!


Påväg mot stranden.




Stranden. Var jättefin med alla berg i bakrunden.


Mys med Gitarr och underbart folk!


Haha!

Nästa helg kommer förhoppningsvis också bli awesome! Jag håller tummarna för det ivf!

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0