Pursuit of Happiness

Idag hade jag och Gloria inga planer alls så vi var hemma hela dagen och bara lekte. Men imon ska vi först byta olja på bilen och sen kanske åka till Chandler Fahsion mall för att åka på ett litet tåg dom har där. Så vi håller tummarna för att allt kommer blir bra.

Ikväll mötte jag några människor på Starbucks och det var trevligt. Satt där i nog 2 timmar och bara tjöta. I helgen har jag ingen bil för dom ska åka upp till Grand Canyon, så jag hopppas verkligen att Lucy har en bil så vi kan göra något. Vill inte vara hemma hela helgen! Kommer inte på frågan. Men med min tur kommer väl antagligen ingenting att fungera... Aja dags att sova.

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig helg vad är de för bil

2010-08-05 @ 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0