Paper Planes

Idag var jag och Gloria i Tempe och bytte olja på bilen. Dom sa också att däcken måste bytas ut snarast och han killen hade skrivit att det inte var säkert att köra bilen. Så hela vägen hem höll jag hårt i ratten med båda händerna och var livrädd att jag skulle få punktering. Och jag kände inte riktigt för att få det när jag körde i 120 km/h på en motorväg. Men vi kom hem säkert, tur det! Imon ska dom byta däcken så nu behöver jag inte vara livrädd när jag använder bilen längre.

Hittade just en skruv på min säng som visst tillhör min dator. Haha, den börjar sin väg till döden. Funderar mer och mer på om jag ska köpa en mcbook. Men först och främst måste jag ju fråga om jag kan få ett svenskt tagentbord utan att betala allt för mycket.

Nu blir det att kolla på Snövit och dom sju dvärgarna innan jag ska sova!
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0