Oh Yes!

Nu har jag äntligen min första kurs färdig. Det blev Healtful Living och jag tror det blir bra. Är bara lite nervös inför första dagen, tänk om alla i min klass är världens bodybuilders eller alla är i 40-års åldern eller nåt. Det känns verkligen som att det kommer vara många äldre människor där, har bara en sån feeling. Men på måndag får jag veta för då är det den första lektionen! Spännande.


Haha. Mina värdbarn är så roliga! Ifall ni inte fattar kommentera så ska jag förklara bättre. Haha

Nu ska jag kolla på I taket lyser stjärnorna på youtube! Haha.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul att det löste sig med kurser etc. Jag börjar jobba igen på måndag så får se till att njuta ordentligt av den sista helgen på semestern...

2010-08-21 @ 08:32:11
Postat av: Anonym

Du får nog förklara lite

2010-08-21 @ 08:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0