LOST

Alltså jag fattar verkligen inte min läxa! Haha, helt jäkla lost är jag. Har ingen aning om vad jag ska göra, eller jo det vet jag men inte hur jag ska skriva. Eller vad jag ska skriva om... Såhär lyder uppgiften: In several sentences, discuss your ratings regarding self-management skills related to physical activity. Jag bara va? Haha. FAIL! Och sen borde jag läsa kapitlerna också och kolla på powerpointen.

Ifall nu någon fattar denna uppgiften var snäll att informera mig hur man ska göra! You will save my as if you do that! Haha.

Nu ska jag nog kolla på snabba cash, eller så ska jag vara duktig och läsa lite... Nee jag är inte duktigt.


Det är denna boken som framöver kommer få mig att känna mig stressad!


Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag kunnat skulle jag gärna hjälpt dig

2010-08-26 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0