Hate Long Distance

I helgen har jag haft lite hemlängtan, men idag känns det lite bättre. :) Igår så blev det Scottsdale Mall med Anne-sofi så det var kul. Jag hittade två jeans shorts varav ett par var från H&M. Galet mycket folk var det där! Stod i kön hur länge som helst... Sen dom andra shortsen var från Ameircan Eagle men dom glömde ta bort larmet på shortsen... Suck! Men förhoppningsvis kan jag åka till Chandler Mall idag och fixa det. När jag är där kan jag också fråga om mcbooken, för där har dom en apple store, det vet jag.

Annars har det inte hänt så mycket mer intressant den här helgen... Eftersom jag inte har haft någon bil den här så finns det faktiskt inte mcyket man kan göra... Därför har jag längtat extra mycket denna helgen efter att bo i en stad där det finns bra kollektivtrafik. Men icke nu gör jag ju inte det. Får helt enkelt göra det bästa av situationen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Catrin(mammas kusin) och Fanny

hej Sofia! Kul att läsa om hur du har det. Det verkar vara ett kanon ställe du har hamnat på!!

Sköt om dig många kramar från Catrin och Fanny

P.s. Följer din blogg på bloglovin!

2010-08-08 @ 21:01:41
URL: http://fannyrosell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0