Golfland

Idag var jag en sväng på IKEA och köpte lite singoalla kakor tills imon, blev lite stolt när det stod "Manufactured by: Göteborgs kex AB, Kungälv, Sweden". I kassan på IKEA stod det en svensk gammal tant. Hon frågade på svenska ifall jag var svensk. Haha så det var lite kul! Sen var jag också en snabbis på Chandler Mall och kollade lite. Sen åkte jag till Golfland, som är en stor vattenpark, och mötte upp Viola, Ann-Sofie, Lucy och Anna. Det var faktiskt riktigt kul där. Vi åkte några slides och hade det allmänt roligt.

Imon blir det au pair möte och man ska ta med sig en matträtt från sitt eget land. Det var därför jag köpte kakorna, men Anna trodde man behövde något mer. Jag har absolut ingen fantasi nu och ingen ork att göra något avancerat så det blir nog pannkakor. Haha. Ifall ni har några förslag så kom med dom :).

Lite bilder från tiden som har gått:


På In and Out, ett hamburgar ställe.


Scottsdale Mall


Scottsdale Mall


Singoallakakor från Kungälv! Som btw inte innehåller någon mjölk!


Utanför Golfland

Håll tummarna för det jag ska göra imon! Hoppas allt går min väg.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Kolla i boken du tog med dig. Jag kan inte heller komma på något typiskt Svenskt. Köttbullar?

2010-08-15 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0