Goddagens

Har precis fixat tvätten och disken och nu ska jag hoppa i poolen för att simma lite. Jag är ledig fram till 12.30 då Gloria kommer hem från skolan igen.
Idag ska vi ha ett dinnerparty här hemma. Det kommer ett par som gått på MIT (väldigt fin skola) och ska prata lite om hur det var där och så. Mina värdföräldrar tyckte att jag skulle gå på den skolan, för jag nämnde att jag älskade matte i gymnasiet och att jag är grym på att plugga. Jag själv känner att jag verkligen är redo för att gå där efter mitt år är slut. Så jag får nog ta och börja kolla upp lite stipende och sånt. Så det ska bli rikigt kul ikväll att höra om hur allting var på skolan.


Oskar Linnros- Från och med du

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycke man inte vet!!!

2010-08-12 @ 20:26:43
Postat av: mamma

Visste inte att du gillade matte sååååååååå mycket;)

2010-08-12 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0