First Day Of College

Detta gick ju faktiskt bra. Först irrade jag runt på campus som en dåre för jag hittade inte var jag skulle va. Men med två minuter till godo hittade jag klassrummet, haha. Min lärare är störtskön! Hon drar massa skämt hela tiden och det är skönt att lyssna på henne. Hon är en skön lyssnarröst. Inte som vissa andra lärare som man har haft, host. Grejen är bara den att hon snackar ju rätt så fort, eller tycker jag ivf, så ibland hänger jag inte riktigt med. Och sen var det ju alla ord, jag förstår lixsom inte vad allting betyder. Men det kommer nog gå bra ändå. Vi ska både ha midterms och andra tester, men allt sådant är online så det är skönt :). Men att vi ska ha tester gillar jag inte, nu måste jag ju börja plugga igen...

Aja Bara tre dagar kvar tills L.A! Wohooo :D

Kram på er!


Mittemot Kodak Theatre ligger vårat Hostel! Too bad att inte Oscargalan är denna helgen! Haha.
Bild tagen från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0