AWFUL!

Idag är det så jäkla fuktigt ute. Har aldrig varit med om den här fuktigheten förut. Det är verkligen hemskt, så fort man går ut blir man klibbig. Man svettas som en gris och man har ingen energi. Klockan 7.10 imorse skulle jag följa Delaliah till skolbussen ( tar ca 10 min) och jag höll på att rinna bort.
Det är som att vara i Malaysia mitt på dagen när värmen är som värst. Fast nu ligger man inte i sin bikini vid havet, utan nu går man med jeanshorts och ett linne till skolan. T.o.m. när man ligger i poolen blir man klibbig!
Så resten av dagen ska spenderas inomhus!

Och jag hoppas att det kommer vara bättre på Onsdag då vi måste gå igen, imon har vi bilen.
Ikväll ska jag ha min allra första College lektion! Spännande.

Pusss


Kommentarer
Postat av: NeA

Lycka till ikväll!! Du e grym!

2010-08-23 @ 20:37:10
Postat av: mamma

Spännande att höra hur det var.

2010-08-23 @ 21:11:15
Postat av: lovisa

lycka till! <3

2010-08-23 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0