Phoenix, Arizona

Jag heter Sofia och den 21 juni lämnar jag mina vänner och min familj för att bege mig till USA och jobba som au pair där ett år. Jag ska bo utanför Phoneix hos en familj med 3 barn. Jag vill inte skriva för mycket om dom innan jag vet att det är okej. Jag ska börja blogga lite mer nu innan jag åker till USA med allt som kommer att hända.

På söndag åker jag och min klass till Italien en vecka och det kommer att bli awesome! Min klass är ju så underbar! Men eftersom jag kommer vara borta från skolan nu en vecka så borde jag plugga lite. Men jag fastnade på internet som man brukar! Jag kan plugga lite senare. Haha.

Men ifall det är någon som kommer att komma till Phoenix så säg till :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0