Oh no baby, Is that you?

Jag har tråkigt så slänger in ett till inlägg idag! Idag så har jag tagit visumfoto, blev inte så snyggt men det är inte så många som kommer att kolla på det. Sen har jag handlat mat till kvällen och snart ska jag gå och se ifall jag behöver ducha eller inte, jag får se hur mitt hår ser ut.
Bussen som går 16.53 blir det i varjefall, cortegen startar 18.15 och sen blir det till halldin. Det är sköna folk som kommer (förutom lollo då) haha nee hon är ju klart den skönaste!
Hoppas alla får en trevlig valborg!

Jag tar av mig hatten och bugar! Haha

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahah klart jag är den skönaste! :D

2010-05-01 @ 16:55:10
URL: http://lovisaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0