No way!

Min blogg är den tråkigaste jag sett pålänge asså! Men imon ska min bästaste bästis pimpa den så att den blir färgig och bra! hihi. Sen måste vi ta och plugga imon, det är så mycket som ska göras nu men orkar inte göra något! Men den 21 maj ska jag till stockholm och fixa visumet, försöker skriva in det man ska göra på internet men det fungerar inte asså. De instruktioner jag fick av CC stämmer inte med det som står på visumet... Hmph!
Aja får ringa dom och höra, ska bara ta och göra det en gång till och se ifall det är något som jag har missat.

Taggar inför fredag då det förhoppningsvis blir grill och chill i göteborg!

Have a nice time lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0